Menadžment konsalting

Definisanje strategija

Uzevši u obzir postojeće poslovanje, trendove tržišta, kretanje konkurencije, analizu navika i potreba potrošača, kao i specifičnosti posmatrane delatnosti, segmentirano, kroz proces analize svega spomenutog, kreiramo poslovnu, prodajnu, marketing, brending, i komunikacionu strategiju, od kojih je svaka neophodna za željeni poslovni uspeh.

Optimizacija organizacionih procesa

Posebno važan korak za povećanje performansi preduzeća je prepoznavanje kritičnih tačaka u organizacionim procesima. Analizirajući celokupan sistem ili pojedine segmente (prodaja, nabavka, logistika, marketing, administracija) postojeće organizacije, naš tim će prepoznati problematične elemente, definisati predloge neophodnih promena, i pružiti podršku u realizaciji rešenja.

consulting-3055704_1920
solution-6122495_1920

category management

Detaljno analiziramo  asortiman, dajemo predlog optimizacije istog i sagledavamo cenovnu i komercijalnu politiku, kao i metodologiju rada sa partnerima, upravljanje zalihama, način distribucije, ali i prioritizaciju prodajnih kanala, jer svaki od ovih procesa suštinski utiče na profitabilnost rada kompanije.

Nova tržišta

Proširenje poslovanja na nova tržišta, ali i identifikacija pravih tržišta su odlične prilike za povećanje uspeha. Najčešći problem u radu sa INO tržištima je nekoordinisan i nekompetentan nastup sa ino partnerima, a to dalje rezultira uzaludno potrošenim resursima, prekinutim saradnjama, i poslovnim neuspesima. Naš tim raspolaže neophodnim iskustvom, i znanjem, i ima rešenje za razvoj strategije ulaska na nova tržišta, razvoj partnerstava, i razmenu kontakata u okviru stranih tržišta.